שירות לתושב

החזון

הרשות המקומית תחרוט על דגלה לראות את צרכי התושב כערך מרכזי, מילדותו, דרך בגרותו ועד זקנתו.

עליה לאפשר לתושב תנאי מחיה מיטביים ורמת חיים איכותית.

על הרשות לעודד את ההזדהות המקומית ולהגביר את אמון הציבור.

המטרות

  1. הקמה וחיזוק מחלקות העוסקות בקשר עם התושבים.
  2. הקמת מערך המסייע במתן ייעוץ והכוונה בנושאי זכויות, חובות ושירותים העומדים לרשות האזרח.

האמצעים

  1. קיום סיורים ופגישות, על בסיס קבוע, עם התושבים.
  2. הקמת מחלקת פניות הציבור. הכפפת מוקד 106 למחלקה ותגבורו.
  3. קביעת תקן זמן לטיפול בפניות תושבים ופרסומו.
  4. ניתוח תלונות התושבים וזיהוי נקודות התורפה בפעילות המועצה.
  5. קבלת החלטות מעשיות לשיפור ותיקון על בסיס הממצאים ופרסומן לציבור.
  6. קידום הפעלת פרויקטים לאומיים הנותנים מענה לכלל האוכלוסיה, כדוגמת: שירות יעוץ לתושב (שי"ל), רפורמת 'חיים בגיל', הקרן לחיילים משוחררים, מועדון הצעירים
פורסם בקטגוריה המצע. אפשר להגיע לכאן עם קישור ישיר.